Intrabari Frecvente
CUM PLASEZ O COMANDA?
Lansarea unei comenzi este foarte usoara:
- Selecteaza produsele pe care doresti sa le achizitionezi de pe site-ul www.BAFF.ro si adauga-le in cosul de cumparaturi prin folosirea butuonului corespunzator „Adauga in cos”;
- Selectaeaza metoda de plata preferata (online cu card-ul sau ramburs prin curier);
- Acceseaza contul „BAFF-ul meu”, acest pas fiind obligatoriu pentru finalizarea comenzii tale;
- Introdu adresa de livrare sau schimba/confirma informatiile de livrare daca acestea au fost deja introduse;
- Introduce informatiile de plata (daca este necesar) si confirma comanda;
- Ulterior, noi pregatim pachetul tau exact conform optiunilor transmise;
- Curierul preia pachetul si il trimite catre tine;
- Stai fara griji, vei primi pachetul in perioada de timp mentionata in momentul plasarii comenzii, ambalat corespunzator produselor comandate.
POT COMANDA PRIN TELEFON SAU PRIN E-MAIL?
Poti comanda prin intermediul magazinului nostru online de la adresa www.BAFF.ro, prin e-mail la adresa support@baff.ro sau prin telefon la numarul (+4) 0784650332 sau chiar mesaj prin intermediul retelelor de socializare.
UNDE SUNT PRODUSELE DISPONIBILE PENTRU VANZARE?
Poti gasi toate produsele pe care le doresti impartite pe mai multe categorii (Geluri UV, Oja Semipermanenta, Solutii, Nailart, Accesorii) ce se regasesc in partea de sus a site-ului nostru, in centru, in meniul „MAGAZIN ONLINE”.
CUM ADAUG PRODUSE IN COSUL DE CUMPARATURI?
Odata ce ai gasit produsul dorit, selecteaza culoarea sau nuanta preferat si aceeseaza butonul „Adauga in cos”. O fereastra va aparea din partea dreapta, care iti va confirma adaugarea produsului. Daca doresti sa achizitionezi mai multe produse de acelas tip, selecteaza mai intai cantitatea folosind butoanele „+”(plus) si „-” (minus) pentru alegerea cantitatii dorite (pozitionate sub descrierea produsului) si apoi click pe butonul „Adauga in cos”.
CE INSEMNA „DISPONIBIL IN CURAND”?
Anumite prodse pot fi marcate cu mesajul „Disponibil in curand”, ceea ce inseamna ca acele produse sunt pentru o peridoada scurta de timp, indisponibile. In acest caz iti recomandam sa accesezi site-ul cu regularitate.
NU POT GASI PRODUSUL MEU PREFERAT DE LA BAFF?
Te rugam sa incerci sa cauti produsul introducand cuvintele cheie (de exemplu: „oja semipermanenta, primer, gel”) in motorul nostru de cautare ce se afla in partea sus a site-ului: www.baff.ro si se va deschide cand apesi pe butonul cu numele „Cauta”. Aceasta situatie poate avea loc atunci cand produsul pe care il cauti a facut parte dintr-o editie sau colectie limitata sau produsul respectiv nu-l mai avem in stoc pentru o scurta perioada de timp. Cu toate acestea, va recomandam sa incercati si alte produse similare ale noastre.
EXISTA O VALOARE MINIMA PENTRU PLASAREA UNEI COMENZI?
Pentru plasarea unei comenzi valoarea minima necesars este de 50 de RON la care se adauga taxele de curierat ce difera in functie de distanta fata de Bucuresti. Pentru comenzile in valoare minima de 240 RON, taxele de curierat sunt suportate de catre www.BAFF.ro .
CUM CUMPAR EFECTIV?
Dupa ce ai identificat si adaugat toate produsele dorite in cosul de cumparaturi (te rugam sa verifci inca odata produsele din cos folosind panoul de administrare al acestuia disponibil tot timpul in partea dreapta a ecranului) si apoi click pe „Finalizeaza Comanda”. Daca deja ai cont doar introdu informatiile de autentificare in formularul din stanga, in caz contrar va rugam sa urmaresti pasii prin introducerea informatiilor solicitate in formularul din dreapta al paginii care va apare dupa actionarea butonului „Finalizeaza Comanda”. Crearea unui cont pe site-ul www.BAFF.ro este strict necesara pentru plasare unei comenzi. Pentru mai multe informatii despre contul tau Baff, te rugam sa consulti termenii si conditiile.
VREAU SA SCHIMB ADRESA DE LIVRARE ASOCIATA UNEI COMENZI, CE TREBUIE SA FAC?
Pentru schimbarea adresei de livrare sau adaugarea unei alte adrese decat cea de facturare, tot ceea ce trebuie sa faci este sa de bifezi optiunea „Adresa de livrare este aceeasi cu adresa de mai sus” in cadrul paginii de finalizare comanda, la plasarea unei comenzi sau din cadrul „Bafful Meu”, unde pot fi salvate adrese multiple, astfel incat poti trimite fiecare comanda la o alta adresa, exact in functie de nevoile tale.
UNDE POT VERIFICA STADIUL COMENZII MELE?
Odata ce ti-ai creat contul personal si ai plasat comanda poti verifica oricand stadiul acesteia, accesand contul de client, sectiunea „Comenzile mele”.
CE INSEAMNA „COMANDA TA ESTE IN CURS DE PREGATIRE”?
In acest stadiu echipa BAFF analizeaza comanda ta in functie de optiunile alese si pregateste coletul pentru predarea catre curier. Daca folosesti optiunea de plata online cu card-ul, inseamna ca se asteapta confirmarea platii online. In cazul platii prin ramburs, se verifica termenele de preluare si livrare a comenzii.
CE INSEAMNA „COMANDA TA A FOST EXPEDIATA”
Comanda ta a fost preluata de curier si a fost trimisa pentru livrare. Vei primi un e-mail continand un link personal de monitorizare a stadiului de livrare al coletului tau. De asemenea, link-ul va fi disponibil in sectiunea „Comenzile mele” din „Baff-ul meu”.
CE INSEMANA „COMANDA TA A FOST LIVRATA”?
Expedierea si livrarea coletului a fost realizata la adresa aleasa in formularul de comanda in momentul finalizarii acesteia.
CUM POT MODIFICA O COMANDA?
Poti face modifcari comenzii tale oricand pe parcursul procesului de plasare a comenzii pana in momentul in care comanda ta este confirmata si inca nu a fost ridicata de catre curier. Odata ce ai primit mesajul „COMANDA TA A FOST EXPEDIATA” nicio modificare nu mai poate fi efectuata comenzii respective. In cazul platii cu card-ul, comanda respectiva poate fi modificata pana la momentul introducerii informatiilor de plata.
CUM POT ANULA O COMANDA?
Poti anula comanda ta oricand pe parcursul procesului de plasare a comenzii pana in momentul in care comanda ta este preluata de catre curier sau pana la introducerea informatiilor de plata cu card-ul, in functie de fiecare caz.
CONTUL MEU SI NEWSLETTER
CUM POT SA-MI CREEZ UN CONT PE SITE-UL BAFF.RO ?
Este foarte simplu sa-ti creezi un astfel de cont:
-Acceseaza butonul „Inregistrare” ce se afla in partea de sus dreapta a site-ului nostru
-Introdu informatiile solicitate in campurile aferente si bifeaza optiunea de a primi newsletter-ul nostru. La final apasati „Inregistrare”
-Site-ul va retine datele tale de autentificare: iar in acest mod vei avea posibilitatea de a-ti accesa profilul personal chiar si dupa parasirea site-ului nostru, fara a mai fi necesara reintroducerea informatiilor de autentificare. Pentru a dezactiva aceasta facilitate te rugam sa de bifezi optiunea „Iesire”
CARE SUNT BENEFICIILE DE A FI MEMBRU?
Inregistrarea pe site este folositoare deoarece:
-Vei avea acces la oferte speciale, evenimente speciale si sfaturi personalizate
-Vei avea posibilitatea sa verifici stadiul comenzi tale in timp real si gestiona informatiile personale intr-un mod simplu si intuitiv.
-Vei putea plasa comenzi mai usor selectand adresa de livrare dorita din agenda fara a completa de fiecara data cand comanzi, toate informatiile necesare.
DEJA AM UN CONT PE SITE, CUM IL POT ACCESA?
Pentru a-ti accesa contul personal, selecteaza „Autentificare” in partea de sus dreapta a ecranului, introdu e-mail-ul si parola, iar apoi apasa, din nou „Autentificare”.
DEJA AM UN CONT PE SITE, CUM IL POT ACCESA?
Pentru a-ti accesa contul personal, selecteaza „Autentificare” in partea de sus dreapta a ecranului, introdu e-mail-ul si parola, iar apoi apasa, din nou „Autentificare”.
UNDE IMI POT MODIFICA INFORMATIILE PERSONALE (E-MAIL, ADRESA, TELEFON, PAROLA)?
Pentru modificarea informatiilor personale, intrati in contul dumneavoastra apasand butonul „Contul meu” din partea de sus a ecranului, sectiunea „Detalii”.
AM UITAT PAROLA DE ACCES LA CONTUL MEU DE PE WWW.BAFF.RO , CE POT SA FAC?
Nu-ti face griji, este foarte usor sa-ti recuperezi parola:
-Apasa pe „Contul meu”;
-Selecteaza „Ti-ai uitat parola”;
-Verifica adresa de e-mail ca vei primi un mesaj cu o noua parola. Din motive de siguranta, recomandarea este sa modifici parola primita automat prin e-mail.
CUM POT PRIMI NEWSLETTER-UL BAFF?
Pentru a te abona la newsletter-ul BAFF si a fi intotdeauna informata despre noile produse, oferte si evenimente speciale, tot ceea ce trebuie sa faci este sa-ti dai acordul de a primi Newsletter-ul si promotiile in timpul procesului de inregistrare, sau ulterior introducand adresa de e-mail in campul dedicat din subsolul paginii, in parte stanga. Pentru mai multe detalii te rugam sa consulti pagina de intrebari frecvente, sectiunea „Cont si Newsletter”, intrebarea numarul #1 - „CUM POT SA-MI CREEZ UN CONT PE SITE-UL WWW.BAFF.RO
NU MAI DORESC SA PRIMESC NEWSLETTERUL BAFF, CE POT SA FAC?
Daca nu mai vrei sa primesti newsletter-ul BAFF din orice motiv, te rugam sa intri in Bafful Meu, autentifica-te folosind e-mail-ul si parola, dupa care deselecteaza bifa din campul Newsletter "Doresc sa primesc Oferte, reduceri si promotii prin Baff Newsletter sau atunci cand primesti Newsletterul nostru poti apasa Unsubscribe, urmezi pasii de dezabonare si vei fi automat dezabonat de la Newsletter.
PRETURI, PROMOTII, CODURI PENTRU REDUCERI
AM UN COD DE REDUCERE, CUM IL POT FOLOSI?
Pentru a utiliza codul de reducere, selecteaza „Am cod de reducere” in cadrul cosului de cumparaturi si introdu codul respectiv. Daca codul introdus este corect, valoarea si/sau continutul cosului de cumparaturi va fi actualizat conform reduceri aplicate.
CODUL INTRODUS NU ESTE RECUNOSCUT, DE CE?
Fiecare cod de reducere are reguli specifice privind utilizarea acestuia, cum ar fi: perioada de valabilitate, valoarea minima necesara pentru o comanda, sau tipurile de produse cumparate precum si faptul ca nu poate fi combinat cu alte oferte promotionale.
Daca sistemul nu recunoaste codul introdus, asigura-te ca oferta este inca valabila. Daca in continuare codul este respins, asigura-te ca ai introdus corect toate caracterele: de foarte multe ori se confunda litera „O” cu cfira „0”sau cifra „1” cu litera „I” (ex: Ion) sau litera „l” (ex: lemn). Daca codul tot nu functioneaza, te rugam sa ne contactezi prin intermediul uneia dintre metodele de contact disponibile pe site-ul nostru.
CODUL DE REDUCERE ARE EFECT SI ASUPRA COSTURILOR DE LIVRARE?
Nu, codurile de reducere se aplica exclusiv la valoarea totala a produselor introduse in cosul de cumparaturi. Costurile de livrare sunt tratate diferit, respectand regula comenzilor in functie de valoare. Detalii suplimetare pot fi consultate in sectiunea „Comenzi” din pagina de „Intrebari frecvente”, la intrebarile numarul. #7 si numarul. #8.
AS DORI SA STIU DURATA UNEI ANUMITE PROMOTII, ESTE POSIBIL?
Nu. Ne cerem scuze, dar din pacate nu putem stabili dinainte toate promotiile, programele si evenimentele speciale avand o data certa de incepere si finalizare. Pe cale de consecinta, te rugam sa consulti site-ul nostru periodic si sa activezi abonarea la Newsletter pentru a primi toate informatiile legate de promotii si produse noi.
Comparare
Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.
A fost adaugat la favorite!